28 Mayıs 2010 Cuma

Yeşille ela karışımı gözlerin ve ben sürekli geziiniyorum onlarda nolucak böyle hiç bilmiyorum.Sana daha fazla tutulmak istemiyorum.Neyseki artık seninle çok fazla karşılaşmıcam.4 günde aynı renkleri giymemiz tesadüf mü peki ? benim bakışlarımın renginden biraz da sende olması tesadüfmü ? gülüşünün bu kadar güzel olması ? bilmiyorum belkide seni tanımadığım için bu kadar dikkatimi çektin ama yüreğin güzel ben onu görebiliyorum.Gözlerinden.Yapma be çocuk bana böyle şeyler yapma seni ne zaman görücem bi daha henüz çok az zamandan beri tanıyorken yada öyle bişey işte sadece isimlerimizi biliyorken.herneyse herkimse sadece ismini bildiğim.

2 yorum:

  1. insan bi yandan olmasın olmasıınn istiyor ama bi yandan da gözlerini alamıyooo garip.
    ama benim çok hoşuma gidiyoo o durum (: farklı bi heyecan oluşuyor içersinde insanın..

    YanıtlaSil
  2. evet evet merak ediyosun ,gizemli geliyo karşındaki kişi güzel oluyo .)

    YanıtlaSil