30 Mayıs 2010 Pazar

se123

Ne olursak olsaydık.Evet bişey olmalıydık öyle yada böyle.Ya çok yakmalıydın canımı yada sarhoşça yaşamalıydık.Ama en uçta,en yoğun,en gerçeğinden.Bişeyler olmalıydık.Böyle havada kalmamalı hiç bişey.Üflediğimde sönmemeli.Aksine su dökünce alevlenmeli dahada.Öyle olmalıydı işte ben sadece sesini duymamalıydım sadece böyle olmamalıydı işte.Dahası vardı biliyorum.Engel değil ki hiçbişey.Seni okuyorum çünkü ben.Seni yazıyorum.Herneyse anlamassın.Kurcalasanda olmaz.Ben ters tepiyorum böyle durumlarda be çocuk.Sen bende ne kadar seyir edebiliyorsan ben bir o kadar kaçırıyorum gözlerimi senden.Bakamıyorum ki sana.Ne garip işte.Öyle.Boşverelim hadi yine yeniden.Vardır bir sebebi.Belki bir başka yüzde.Belki bir başka seste.Seni yaşarım.Belki bir başka tende.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder