3 Ocak 2011 Pazartesi

Fark/et/me

farkettimde ben senin az da olsa hiç istemeden canını yakmışım.
çok özlemişim ama..
görmezlikten gelen halini bile çok özlemişim..ellerimden tutup dans edelim mi diye bile sormayan ukala hallerini özlemişim.bende hiç değişmemişim diğmi ? sadece gülüyorum çünkü.. sana laf söz demeye gelmiyordu bak ssende değişmemişsin.Dans ederken sarılma bak yapma diyorum ya.. ne var ki bunda biz birlikte büyüdük,kimse yanlış anlamaz sen dememişmiydin seni beni bırakıp bizleşemeyiz diye.. onu kullanıyorum işte.her şeye cevabın vardı..
sana bakıp sadece gülebiliyorum.biz farklı tanışmış olsaydık biraz belki çok şey değişirdi.
ama olssuun özlüyorum farketmeden.

1 yorum:

  1. "biz farklı tanışmış olsaydık biraz belki çok şey değişirdi"

    Tanışma şeklimiz gerçekten de ilişkinin kaderini ne kadar etkiliyor?

    Sevdim.

    YanıtlaSil